Vad märkligt

En märklig syn slog mig när jag kommer hem.

Efter en minst sagt otrevlig kväll, där  My ville vara vaken och vi föräldrarna/bossarna/skitarna ville att hon skulle sova, gick jag ut till tjejerna och pratade tjejsnack över ett glas vin. Dock kände jag av tröttheten i kroppen nästan direkt, så det tog inte lång tid förrens jag var på väg hem.
(Jag ska ju jogga imorgon bitti, med mina nya, snygga, bekväma skor)

I alla fall när jag kommer hem så är Alexander vaken (till saken hör att det var helsläckt i lägenheten när jag gick och Alexander sov sött bredvid My) och alla lampor är tända. Där sitter min man i bara kalsongerna och filar på ett tal till Jörgens och Sofias bröllop. Min man, ett tal, mitt i natten!! Det var nästan så jag fick kolla att jag inte gått in i fel lägenhet.
Nu sitter jag här och nästan spricker av nyfikenhet... jag vill se, jag vill läsa!

Han är så duktig, min man!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Torris ;-)

2008-08-10 @ 15:19:57
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0