Dagen har gått så snabbt

Jag och My sov till 9 i morse.
Jätteskönt, men imorgon får vi börja gå upp tidigare, så vi hinner med något innan dagis och skola.

Idag fick vi med oss en grej som My har gjort på dagis. Det är en bit bark som hon har målat gult och glitter på. Sen så har fröknarna limmat dit en ljushållare och köpt till ljus. Jättefint. Så himla stolt jag blev.

Idag har vi för sörsta gången tittar på Bolibompa. I början verkade hon mycket intresserad, jag visade och berättade och hon tittade, men efter 5 min var hon på språng igen. Än så länge ser hon inte tjusningen. Jag, däremot, fastnade direkt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men rart.. Bolibompa e ju kult...

Mitt hjärta!!

2008-12-08 @ 20:11:08
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0