Dan för dan före dopparedagen

Härlig måndag.

Om några timmar ska jag göra det sista provet för denna terminen. Det ska bli så skönt att få det överstökat.

Ikväll blir det mys med tjejerna. Vet inte vilka tjejer än, men det kommer att bli roligt oavsett.
Jag vet att vissa ska slå in presenter och andra vill bara ta ett glas vin och snattra=)

Förmiddagen kommer idag gå åt till att läsa igenom kapitlerna till provet. Jag har tyvärr inte pluggat så mycket som jag hade önskat. Fre- Sön eftermiddag har bara gått åt till att mysa med familjen. Jag läste lite igår, men var så trött så jag somnade=I.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men de va bra provet gick =))



ack för igår syrran, det va jättemysigt och jättgott!

Ikväll blir det rajtantajtan... =) Nu ska jag skölja ur mitt hår.... hoppas färgningen blir bra..

2008-12-23 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0