Fredag kväll

Det gick superbra hos tandläkaren idag. Inga problem alls, det var skönt!

Direkt därefter åkte vi till torp, jag, My, syrran och Marie.
Vi gick därinne och strosade och syrran köpte de sista julklapparna. Det var mycket folk, men så länge man inte är stressad så är det roligt ändå.

Nu är vi hemma igen. My sover och jag slår in julklappar.
Jag brukar slå in mina julklappar mycket tidigare än så här, just för att kunna titta på dem under granen och suga lite på karamellen. Hajjar ni?
Det  tycker jag är mysigt.

Klipper, skriver, fixar oxh smuttar på mitt vin. Kan livet bli bättre?
Ja, jo. Det hade varit snäppet bättre med sina kära vänninor runt om kring sig, pysslandes med samma sak. Men man kan inte få allt=)
Emma, Eva, Marie, syrran, Anna och resten- vart håller ni hus? Hoppas ni inte blir besvikna att jag gör det utan er=(

Alexander är iväg en sväng till Bryggcafét med sina vänner. Han skulle komma hem för ett tag sedan, men jag ringde honom och bad att han skulle komma hit lite senare- jag skulle nämligen få besök. Tyvärr så uteblev besöket och OJ vad jag ångrar det samtalet. Hade varit mysigt med lite vuxet sällskap. Ska jag ringa hem honom mån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0