God morgon, åter igen

Idag ska jag in till bildoktorn och kolla bilen.
Samma bekymmer som innan.
Bara en liten skitgrej, men ändå bäst att få det fixat.
Det finns två slangar i motorn. Båda slangarna får samma lampa att lysa. Än så länge så har de bara bytt den ena och rättat till den och sen rättat till den igen. Idag åker jag inte därifrån förrens de har bytt den andra... eller i alla fall beställt en ny slang. Det är meckigare att ta bort den andra slangen nämligen.
Jag är lite trött på att åka ut dit titt som tätt, kan jag säga.

Mitt problem idag.
Väckte My tidigt idag med. Hon lär ju somna som en stock i bilen in. Funderar på andra lösningar, men kommer inte på några bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0