God morgon bloggreaders

Jag tror bestämt att det nalkas vackert väder idag.

Undrar om man ska ta sig en prommis och sen en sväng ut till gymet... eller tvärtom. Jag kan inte bestämma mig.

Än så länge har i alla fall varken jag eller My fått magsjuka. Det känns skönt. Dock tror jag att det fortfaranade finns en chans att vi blivit dåliga, men det känns inte som så.

I måndags hade vi tjejmys här hos mig. Jag, Erika, Marie och Kristin satt här och pysslade. Då skrev vi ett brev till oss själva om ett år. Vad man har för förväntningar och/eller hoppas på nästa år. Dessa brev åker med ner i julstöket och så kommer jag att hitta dem lagom till första advent... och då skicka ut dem som julkort. Det är en kul grej tycker jag. Tänkte att jag kunde tipsa om det som nyårsfix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0