Goddag Torsdag

Idag är det julfirande på dagis.
Jag och My har ätit frukost i sängen. Fil och välling, man får vara smart så det inte smular.=)

Så fort jag har lämnat My är det skolan som gäller. Geografin ska redovisas och projektarbetet med gruppen måste bli klart idag. Som tur är har jag en duktig grupp och vi är nätan helt klara redan nu.

Ikväll blir det spinning förresten. Fattar inte att jag utsätter mig för det igen. Jo, det fattar jag visst. Det är en underbar känsla när svetten rinner och kroppen värker av mjölksyra.
Nå, slapprumpor, vilka av er hänger på?

Kommentarer
Postat av: Erika

Var, när, hur?

2008-12-18 @ 09:16:27
Postat av: Marie

Ja e ju så gott som redo... Väntar bara på sms av dej med tider =)

hoppas på platser kvar... NOT.. haha

2008-12-18 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0