Hemma hos mam o pap

Nu har vi varit ute på en lång promenad.

Kallt som tusan är det, men med termosar, möss, vantar och halsduk är det riktigt riktigt skönt. Och solen lyser ju, det är ju underbart.

Nu är vi hemma hos mamma och pappa och har druckit kaffe. Nu är jag och Alexander ensamma kvar. Vissa är ute och handlar, medans snadr är ute på promenad. Det är skönt att ha en "mötesplats" där alla kan träffas och pilla med sitt egna, men ändå vara tillsammans.

Vi ska på maskerad den tredje Januari och har nu fått hem kläderna som vi har beställt. Mina kläder fick plats i ett litet kuvert. Det är så lite kläder så att det är löjligt. Jag kan inte ens nysa med kläderna på då rädslan för att de ska blåsa av är för stor.

Jaja, festen kommer att bli rolig i alla fall, det är jag säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0