Ikväll blir det step-core

Jag vet inte vad det innebär, men det kommer jag inom några timmar att bli varse.

Alexander skulle till Göteborg idag så mamma och pappa kommer hit och tar hand om My medans jag är och svettas. Vi var några tjejer om skulle dit, men så nalkades det kalas- och så blev jag själv.
Men har man nu ansträngt sig och fixat barnvakt, så kan man inte banga i första taget.

Nu håller jag på med middag till mig, My och hennes barnvakter. Kyckling och ugnsbakad potatis blir det. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jodå, långt inlägg blev det!

Jag har ju inte tid att blogga nu när det närmar sig jul=)

Skönt att komma i väg och svettas en stund! Underbart=)

Fläsket finns där, omän i mindre skala.

Fortfarande på -5kg (eller -7kg) och just nu står jag still=(

Inte så kul när det går sakta, men det går ju åtminstone inte uppåt=)



Well, ha en underbar kväll.

Kram Maja

2008-12-16 @ 20:58:53
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Kristin

ränkas det om jag skriver nu vad step-core är?? =)) Mys med inslagning imorgon, behöver bara åka en snabbis till torp. Något du e intresserad av??

2008-12-16 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0