Jaha, då var det grått på himlen igen

Jag och My har ätit frukost i lugnan ro. Jag tänkte att vi skulle vara hemma och ta det lugnt idag på förmiddagen. Tanken var väl att vi skulle till Tumlaren och bada idag, men jag vet att Alexander så gärna vill hänga med så jag väntar med det tills på måndag.

Igår slog jag in julklapparna. Det finns ett par stycken kvar, men de kräver lite extra finess=)


Jag vet inte hur tydligt ni kan se, men jag har riktat in mig på bjällror och pärlor i år. Lite pilligt, men väldigt roligt!
Rimen på korten har jag tagit hjälp av rimstugan.se. Jag är skitkass på sånt, men tycker att det är en rätt kul grej.
Jag kan inte välja någon specifik favvo mellan papprerna. Men sen så valde jag dem mycket omsorgsfullt, så det är ju inte konstigt att jag gillar dem alla. Jag har framför allt valt papperssnören- lite dyrare, men också mer miljövänligt.


Kommentarer
Postat av: Erika

Nice! Vi är lite lika - pbapperet med pepparkaksformar har jag också...

2008-12-20 @ 12:11:31
Postat av: Jenny

Erika

Ja, det var sött. Lätta att matcha med annat också. De färgglada granarna var svårare.

2008-12-20 @ 12:13:17
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Karin

Fina paket du gjort :)

2008-12-21 @ 23:37:31
Postat av: Kristin

skiiit najs.. imorgon blir det mys hos kicki

2008-12-21 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0