Läxläsning

Tack för alla snälla kommentarer på förra inlägget.

Vilken natt jag har haft inatt.
Jag gick och lade mig vid 23 igår. Sen ligger jag och vänder och vrider pga dåligt samvete till dess att klockan är 00, då ger jag upp. Har jag tänkt att jag ska plugga 2-3 timmar varje kväll inför provet är det väldigt svårt för mig att strunta i det. Det går bara inte, samvetet äter upp mig
Så när klockan var 00 sätter jag mig upp i sängen och börjar plugga- fram till klockan 03. Då lägger jag mig, men somnar fortfarande inte diekt, det flyger nämligen siffror framför ögonen.

Klockan ringde klockan 7.30 och då var det bara att väcka My och börja dagen.

Gissa hur pigg jag kommer att vara ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0