Marknadsundersökning

Hej igen kära läsare!

Har nu under ett litet tag haft ett projekt med bloggen. Det här inlägget är som en mini-marknadsundersökning, för att se om min idé är bra eller dålig.
Och nu tänkte jag kolla intresset hos er läsare.

10% av Hunnebostrands invånare läser min blogg dagligen, vissa perioder ännu fler. Än så länge gynnar det bara mig=)
Min fundering är nu om det finns ett intresse hos er att annonsera här på bloggen?

Hör gärna av er med åsikter eller förfrågningar på min mail.

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Maria

GUD vad du har hunnit skriva sen jag var inne sist=)

Har tyvärr inte kommenterat det sista. Kanske för att jag snart BOR på jobbet (känns det som).

Jag lovar att bli bättre på det=)

Tack för det fina du skrev på min blogg!

Skönt att höra att mina uppofringar för mina barn verkligen syns (och i vissa fall hörs).

Kram Maja

2008-12-03 @ 22:50:50
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: kristin

kul grej!!

2008-12-04 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0