Nu är darling hemma

Nu har Alexander kommit hem. Det var så mysigt att träffa honom!
Man saknar honom även fast han inte har varit borta så länge... och även fast man har haft trevligt under helgen.

Den lilla filuren har shoppat loss i utlandet. Påse efter påse efter påse kom han släpandes med  in. NOT!
Jaja, jag hoppas att han hinner med en julklappsrunda till veckan då i alla fall=).

Imorgon är det skola som gäller. Jag har inte pluggat. Det är inte det att jag inte har lust utan jag hinner helt enkelt inte med. Kanske är mina prioriteringar som är fel. Fast nej, så är det inte. Jag prioriterar min dotter och att ha kul med henne... det kan väl aldrig vara fel. Jag får helt enkelt läsa lite inatt när familjen sussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0