Nu är jag klar

Nu är arbetet om olika miljörörelser klart.
OCH även en redovisning om kartor från lantmäteriet. Allt ska redovisas imorgon. Orkar inte ens bli nervös. Jag gillar ju gå på styva linan, så jag bestämde mig för att göra en snygg redovisning med power point. Det blir superbra, men nu är jag trött. Hoppas att jag får bra betyg.

Återigen. Jag är trött.

En gång. Var det en som gav mig ett ärende som denne tyckte att jag skulle hjälpa till med... Jag var ju ändå bara hemma och nu så hade ju My börjat på dagis och allt.
Ha ha.
Jadu, det här med att vara mamma, studerande och allt annat som hör vardagen till är ju en piece of cake. Lasta på mig nåt mer vettja, le åt den som sitter på rumpan och latar sig.

Godnatt, älskade Hunnebostrand.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vill bara tacka för en mysig och underhållande blog som man kommer på sig själv att sitta och fnissa framför. Tack.

2008-12-04 @ 07:21:52
URL: http://metrobloggen.se/Mnemosyne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0