Tack för en underbar helg

Jag har haft så himla trevligt.
Perfekta tjejer att åka på shoppinghelg med.

Hur underbart är det inte att ligga i sängen och få dra sig, sen gå upp och äte en lång, lugn frukost... och samtidigt veta att man har en hel dag full av shopping framför sig.
Vera, Karin och syrran- ni var suveräna mystjejer att få umgås med en hel helg.

Vi bodde ju hos brorsan och jag tror till och med att han gillade vårt sällskap. Han kom lindrigt undan med shoppingen, men han undslapp inte vårt tjatter eller vårat bagage. Vi vet nämligen hur man brer ut sig riktigt ordentligt- sängar, 11 neccesärer, väskor och mängder av inhandlade "must haves".

Nu är vi ialla fall hemma och jag måste säga så här- ingenting i världen slår känslan av att få komma hem och pussa och krama på min lilla tjej.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv för en super trevlig helg!

Hoppas vi gravida inte var för gnälliga...

Kram!

2008-12-07 @ 22:30:44
Postat av: Jenny

Gnälliga? Inte en sekund tyckte jag att ni var det. Jösses, ni var ju mer alerta än mig och Kristin vissa stunder (när lunchen hägrade)=)

Ni var helt underbara!

2008-12-07 @ 22:49:11
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0