Tick tack, klockan går sakta

Nu sitter jag i skolan och väntar på att få börja med provet.

Martin kom hem till oss idag och gav en julklapp till My, ifrån honom och Karin. En jättefint inslagen julklapp. Är det du som har gjort den Karin? I sådana fall är jag imponerad. Det är bara att iaktta och härma=)

Annars har det inte hänt ett smack idag. Jag har legat i sängen till stor del. Jag känner mig risig, men jag har ingen feber. Jag fattar inte vad det kan vara.
Så här har jag kännt från och till i några veckor- jag blir JÄTTEtrött emellanåt, jag menar verkligen helt matt. Som att jag inte ens skulle klara av att resa mig från stolen.
Jag har ingen aning om vad det kan vara. Det brukar gå över på en dag eller två.


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på provet!

Det klarar du galant=)

Kram Maja

2008-12-22 @ 13:38:58
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Karin

Fy nu skulle jag dra en vit lögn... Men det var inte jag, en mysig tjej i Haga :)

2008-12-22 @ 22:59:31
Postat av: Lollo

God jul.

2008-12-25 @ 08:14:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Mnemosyne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0