Vad händer idag

Jo, det blir lite plugg. Sista arbetet i Geon tänkte jag redovisa imorgon. Jag har kört en liten spurt med geoarbetena just för att jag vill vara klar till Jul. Efter imorgon har jag bara ett prov kvar sen är det lugna gatan hemma hos oss.

Vad händer mer idag? Jo, det är min och Alexanders tredje bröllopsdag. Vi kommer att fira den idag med lite god mat och kanske ett glas vin till det. Men sen kommer vi nog göra något annat lite senare. Vi brukar åka iväg en sväng, bara jag och han, helgen efter The day, men i år är det fullspäckat med andra planer... så det får bli senare.

Idag är My sista dag på dagis... om man inte räknar med julfesterna då. De kommer hon nog vilja gå på...och jag längtar till Fredag, då även jag och Alexander är bjudna. Det ska bli så himla roligt att vara med henne på dagis.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, julmys på dagis e nog d sötaste man kan va med på.. Va ju med endel iBovall när ungarna gick på fagis o förskola..o d e sååå underbart vackert...

Mycket kärlek till barn.. !!

2008-12-10 @ 13:09:13
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Eva

GRATTIIIIIIIIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!!!!!!!!!!!!

2008-12-10 @ 14:26:28
Postat av: kristin

congrats congrats...=))

2008-12-10 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0