Vad mysigt det ska bli ikväll

Idag har jag tagit en fika med Eva och Maria och alla barnen. Galet värre, men det gick ändå bättre än väntat.
Nu sover My middag och sen bär det iväg till dagis för julfireri.

Alexander skulle till tyskland med Jocke idag och hälsa på en polare, men båda två ligger hemma- sjuka. Tycker faktiskt riktigt synd om dem.

Andra bullar blir det dock för mig i helgen, då jag nu kan komma iväg på syrrans och Annas födelsedagskalas. Det blir rrroligt!

Eftersom helgen var planerad utan make, hade ju jag och My tänkt kila iväg på en hummermiddag ikväll. Emma har fiskat och är så söt och snäll och bjuder in oss på festligheter. Om inte Alexander har något emot att jag tjuvar med mig My, så tar jag med henne. Hon är go serru, min lilla bästis.
Men vi får la se. Det blir antagligen sten, sax eller påse mellan mig och Alexander=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0