Vi försov oss i morse

Jag glömde ställa klockan igår kväll och det resulterade i att jag och My sov till kl 08.30- då Alexander kom hem.
My kom till  dagis strax efter kl 9 och jag ska nu sätta mig och plugga.

Jag tänkte sätta mg med det sista arbetet i geografin, så är den kursen klar sedan. Skönt sen att veta att det bara är ett prov kvar och därefter lov.

Nu har brorsan åkt upp till Sälen för att jobba under vintern. Jag hoppas att han kommer att få det roligt, men jag kommer samtidigt att sakna honom som tusan... speciellt vid jul=(.

Kommentarer
Postat av: Marie

Gött o höra att ni oxå kan försova er.. Vanligt Svensson liv... I like,..



hörs under dagen.-. i hopE!!

2008-12-09 @ 11:24:04
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

mm, visst kommer brorsan vår vara saknad!



Jasså, din lilla sjusovare, det var därför du skickade ett sms till mig där det stod - Är du vaken? I hopp om att jag skulle sovit längre än dig, men icke, Kristin e uppe med tuppen =)

2008-12-09 @ 11:24:35
Postat av: lillbrorsan

tro inte att jag inte håller koll... =).

Klart tråkigt att va borta över jul, men jag är hemma innan ni vet ordet av det...

2008-12-20 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0