Vi har en tradition

och det är att vi gör en julskinka vid första advent.

Jag vet att man kanske borde vänta med det till jul, men då finns det ju så mycket annat gott att äta. Så därför.
Idag gjorde jag den.
Den blev helt perfekt, saftig och god!

Nu ska jag göra klart det sista på mitt geografiarbete, för det ska redovisas imorgon.
Hoppas att ni har en roligare kväll framför er än vad jag har.

Ps. Igår var jag så inne i pluggandet så jag missade Desperate!?! Det får aldrig, någonsin hända igen. Aldrig!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du har precis Omedvetet bjudit in mej imorrn efter jobbet... I samma stund som du skrev ordet skinka, hos dej, Nygjord, årets första

Rättare sagt... ORDEN!!

2008-12-03 @ 23:01:38
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0