Vilken jul!

Helt underbart!

Man är lyckligt lottad som kan vara med hela familjen över jul. I alla fall en stund...
Kristin ringde på julaftons morgon och berättade om en alldeles speciell julklapp som hon hade fått- magsjuka.
Klockan 13 ligger Alexander också i magsjuka, och fler är på G- kan jag tänka=). Men ändå, har det varit en härlig jul. Vi får mysa i massor på annandagen uppe i mammas och pappas stuga istället.

Nu kan ju även vi börja att fantisera om hur det kommer att vara att fira jul i vårat egna hus. Starta våra egna traditioner.

Jag har inte skrivit på några dagar, men det har ju varit jul. Så jag vet att ni har förståelse=)

My har fått så många julklappar! Det är helt otroligt vad alla är snälla och tänker på vår lilla tjej. Hon har att göra ett tag framöver nu kan jag säga=)


Jag och My precis hemkomna till mamma och pappa.


My träffar tomten. Inte blyg, inte rädd.


Jag och My igen.


My och tomten.


Joel och My hjälps åt att öppna Mys julklapp från mormor och morfar- en Bobby car.


Här är jag. Efter en tuff och slitig dag. Äntligen sängen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Faan va fiiin du e gumman...

Åh en Bobbycar.. D e bannemej bästa julklappen t en liten =)

Ja älskar den fortfarande =)

2008-12-25 @ 17:40:51
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Du gör det grymt bra på kort ibland syrran!! Nice outfit! Faseiken va gulliga mina syskonbarn e!! Dom bäta i världen och jag missade den fina stunden... =((((



Men det tar jag igen nästa jul =)

2008-12-25 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0