Vissa personer förbryllar

Jag har många vänner och jag har ännu fler bekanta.

Vissa personer förbryllar mig dock. Vissa peroner kan jag erkänna att man retar upp med flit, medans andra bara är sura på en- utan att man har en aning om vad man har gjort.
Så är det i detta fallet.
Jag kan inte komma på vad det är jag har gjort.

Antagligen tycker personen i fråga att det finns hur många anledningar som helst att vara sur. MEN personen i fråga ska kanske sluta lägga över allt på andra och se sin egna skuld i situationen. Personen i fråga kanske behöver ha någon som förklarar ordspråket Inte kasta sten i glashus. Jag är inte sur, varför är du det då?

Kommentarer
Postat av: M.J

Hihi.. Jenny, du vet la hur d e =) D kostar o ligga på topp o va snyggast =)

2008-12-12 @ 17:59:32
Postat av: AC

Jaa, det var verkligen kul... F´låt att jag ej hört av mig.. Mått lite dåligt.. så jag har hållt mig undan...

Men ja.. jag e riktigt nöjd med bilderna och tack för kommentaren..

Kram på er alla

2008-12-12 @ 21:27:26
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0