3 tomater, 3 TOMATER och så mycket sörja.

Idag har det varit lugna gatan hemma.
Jag och My har myst hela dagen, småstädat och lekt. Fast under en halvtimme satte jag mig faktiskt framför datorn. Känner ni som jag att man försvinner bort från verkligheten en stund, och att man inte har en susning om vad som försiggår runt omkring. Detta fick jag i alla fall erfara idag. Under denna tid hade lilla My nämligen hunnit hitta, mosa och kletat ut 3 tomater runt om på lägenhetsgolvet. 3 tomater låter inte mycket, men det ser desto mer ut. Detta hav av kladd fick mig att bittert ångra stunden framför datorn.

Spelade även poker ikväll med Mange (en vän), syrran och hennes kille (som även är min mans bror. Låter lite konstigt, men det är sant och faktiskt en ganska rar historia). Jocke och syrran vann allt. Jag, Mange och Alexander anser att de samspelar. Jag gillar inte att förlora. Jag är en dålig förlorare, fast visar det aldrig.

Första slim-dagen är till ända. Jag är nöjd med resultatet. Inget småätande och jag klarade även av prövningen av att gå förbi godisdisken, utan att köpa något, på Konsum. Starkt!

Kram, kram och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0