Dass, dassigare och dassigast!

Det är riktigt dassigt väder idag. Väder smittar av sig. Känner mig omotiverad till allt annat än att sitta vid datorn.

Min lilla My har precis dragit ut alla tupperwares jag har i lådorna. Hon och hennes gränslösa lycka över att ha hittat denna skattgömma är kul att titta på.

Har fikat idag en snabbis med syrran och Anna. Gott att få sig en kopp kaffe med sällskap på morgonen. Sen var det iväg att luncha med syrran och en vän. My sov hela lunchen och lät mamma prata skit i fred:-)

Tänkte laga pasta carbonara till middag idag. Det blir snabbt och enkelt.

Jag är så omotiverad att jag inte ens orkar skriva något kul. Hoppas ni inte somnar efter att ha läst detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0