Det här är jag.

Mitt namn är Jenny och jag bor på västkusten.
Jag är 25år, gift och mamma. Jag har bra kontakt med mina föräldrar som bor bara några hundra meter ifrån. Även mina fyra syskon håller jag varmt om hjärtat. Min yngre bror och syster bor i närheten och min äldre bror och syster bor långt bort.

Något som är typiskt mig är att jag har en tendens att analysera folk, eller snarare tror att jag kan analysera folk. Varför de säger så, vad det ansikts- uttrycket betyder, varför de reagerar si eller så. Mm, mm.
Annat som är typiskt är min strävan efter en finare kropp, vad jag anser är en finare kropp. Ofta lyckas jag gå ner, men än så länge har jag aldrig kunnat hålla vikten nere. Kalla mig jojo-bantare, för det är just vad jag är. Nu väger jag 74 kg och målet är att gå ner 11 kg till 1 Juni.
Därmed kommer vi in på nummer 3 i ordning, typiskt mig. Jag sätter upp mål, oftast (inte i exemplet ovan), helt orimliga mål. Jag förstår det i efterhand när jag misslyckas, gång efter annan. Fast även med den kunskapen, så fortsätter jag på samma sätt.

Nu ska jag leka med min dotter och på samma gång göra ett par rumpövningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0