Jordnötssmör och dåligt samvete

Nu har jag varit på massage. Det var jätteskönt och har även bokat en ny tid om 3 veckor.

När jag kom hem var jag jättehungrig och tyckte att det var en strålande idé att ta några skedar jordnötssmör???!!!
Shit, va dumt. Men för att Slimdag 3 inte skulle förstöras gick jag på en 40 minuters promenad och avslutade med en kopp kaffe hos Eva.

Eva, som förresten, har gått över sin beräknade förlossningsdag med 4 dagar. Hon har gjort allt, promenerat, druckit hallonblads te, städat mm mm, men den lilla krabaten vägrar komma ut. Har det nog ganska mysigt därinne.

Nu är jag i allafall hemma igen och ska laga middag. Funderar på kyckling och något ris-aktigt till.

Om några timmar ska jag och Anna hem till syrran. Vi ska nämligen lana... jag har längtat hela veckan. Den oslagbara Mighty Jenny i Age of Empires. Eller snarare jag var oslagbar, nu vet jag inte längre. Det var typ 4 år sen jag spelade:-I

Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0