Lan + krux = Alfapet

Det blev sent igår. Tyvärr, så fick vi aldrig igång lanet... kruxigt det där. Utan vi satt och spelade alfapet på Blip.se istället. Kom hem vid 3-tiden och kastade mig i säng direkt.
My hade dock ingen respekt för att hennes mamma var trött, utan passade tom på att vakna tidigare än vanligt. Som tur var jobbade min man hemifrån, så jag kunde bara vända mig om och sova vidare.

Träffade Eva idag igen. Magen var fortfarande kvar.

Idag har jag bara tagit en kort prommis... borde tagit en lång med tanke på att jag åt pizza igår. Bara 3 slicer dock(märker ni hur nice det låter med bara 3 slicer om man slipper berätta hur stora dessa slicer var:-)) Har inte ätit något onyttigt idag.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0