Nytt liv.

Imorse åkte jag till gymet för första gången på nästan 4 år. Jag motionerade 1 timme och sen strechade jag bara. Det var underbart! Kommer nog att försöka gå dit 2-3 ggr i veckan... beroende på Alexanders jobb.

Efter gymet åkte syrran, Anna och jag hem till mig och fikade. (Bild längre ner). Då när vi satt och drack kaffe som allra bäst, såg jag att My har börjat dra sig fram med 2 armar OCH ett ben. Aldrig trodde jag att jag skulle kunna bli så stolt. Åhh titta- hon kryper nästan, åhh titta- hon slog i huvudet utan att börja gråta, åhh titta- hon stoppade i nappen i munnen alldeles själv.

Nu har vi i alla fall precis kommit hem från ett möte med en gubbe som skulle rita ett kök till oss. Vi har varit på många olika ställen och haft flera olika som ritat, men vi blir ALDRIG nöjda. Än så länge har jag inte hittat ett enda kök jag gillar och inte en enda säljare heller för den delen. Är det så svårt att rita ett snyggt kök? Det blir fan så mycket bättre när jag själv ritar köket. Det är nog så det kommer bli också. Vi kommer helt enkelt välja ut något ställe som bygger köket som VI har ritat.

På Onsdag ska Marie, Anna, syrran, jag och kanske My till torp. Shop, shop, shop. Har aldrig shoppat med Marie och Anna förut, men jag hoppas att de klarar av att hålla jämn takt med mig och syrran:-)

Nu ska Mysan få gröt.

Kram
image3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej=) TÄnkte bara säga att du fått svar på mail nu :) Kram A

2008-02-27 @ 19:26:37
URL: http://mandysplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0