Shopping.

Internet har legat nere här hemma några dagar och jag har gått som på nålar, men nu äntligen har vi det tillbaka.
Måste berätta om vår shopping i Onsdags. Marie och Anna har inte shoppat med oss förut, men det var tydligt att de hade hunnit öva en hel del i sina liv. Vi åkte dit i en tom mini-van och åkte därifrån överlastad. Det märkliga med denna situationen var att ingen av oss hade råd till att handla :-I

I alla fall så köpte jag ett par ljusa, slitna jeans att ha i stövlar eller klackskor. En super-nice poncho- poncho är verkligen min grej. Festligare än tröja och döljer extra magar suveränt. Det bästa köpet i Onsdags var helt klart ett par rosa pumps från Bianco. Då menar jag inte ful-rosa, utan en mörkare rosa... visar med bild.
Jag köpte även en grön kort-klänning att ha till tights eller bara klackskor. Som tur är har jag ett par sådana skor som passar perfekt. Annars kan det vara kruxigt att hitta skor som är rätt till en sån klänning.
Sen köpte jag massa annat JÄTTEnödvändigt, som jag inte ens kommer ihåg:-)

Ingen modeblogg det här, men det känns nästan som det denna gång:-)
image8

Dom är snygga- ELLER HUR!!!??? -Som Marie brukar skrika.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Okej, mse fundera lite till på om jag vill lägga ut det klippet :P annars kanske jag kan spela in mer seriöst nästa vecka :D

GRYMMA skor förresten! :)

rösta gärna på mig som vinnare i sveriges största bloggtävling! länk finns på min blogg :)

2008-02-29 @ 22:17:13
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Tilly

Vilka snygga karamell-skor!

Of Love Tilly

2008-03-04 @ 11:51:46
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0