Spyor och glada skratt

Idag var jag och syrran i Kungshamn. Jag skulle köpa en korg till Mys alla leksaker, men hittade tyvärr ingen som föll mig i smaken. Däremot så hittade jag ett halsband som jag blev förälskad i. Det ska jag köpa nästa gång jag åker dit.

På Lördagar brukar familjen alltid gå till mamma och pappa... dricka lite kaffe, prata och spela "10 frågor". 10 frågor är en frågesport som kommer med Bohusläningen varje Lördag. Vi spelar alltid killarna mot tjejerna. Vi (tjejerna) brukar oftast vinna, men idag vann killarna. Jag kan aldrig något av svaren, ALDRIG, men som tur är har jag en mamma som är allmänbildad:-)

En lite kul grej hände hemma hos mam och pap idag. Mamma höll upp Mysan och "flög flygplan" och *SPLATT*, så kräktes My. Mammas byxor, tröja, glasögon och hår blev orange färgat. Och, nej, jag har ingen aning om hur det har fått den färgen. Lite elakt, men vi skrattade hjärtligt:-)

Nu har vi nattat Mysan och jag och älsklingen sitter och tar ett glas vin och pratar. Jag funderar på att möta upp mina tjejkompisar på Bella senare. De har en trubadur som spelar ikväll. Har väldigt mysigt här hemma, men är ändå lite sugen på att gå ut.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0