Åh, jag som ville att det skulle åska

Var helt säker på att det var ett åskoväder som var på ingång tidigare idag.
Jag älskar åska!
Dra ut alla kontakterna, mysa i soffan, lyssna till ljudet av åskan och ljuset av blixtarna... och faktiskt en sak till som jag lärt mig att gilla... det är vetskapen av att det sitter en fröken borta på Skolgatan som skiter i brallan:-)
Hehe, tanken får mig att le redan nu.
Inte vet jag varför det är så roande, men antagligen är det för att hon i min fantasi sitter under matsalsbordet med kastrullock fastmonterade på kroppen i full fart med att försöka telepatisera till Henrik om att han ska komma hem.
Jag brukar alltid försöka att skicka något (i min smak) roligt sms, för att lätta upp stämningen lite därborta.

JAG SAKNAR MINA TJEJER!

Jag saknar att fika med Maria, Eva och Sanna. Jag har ju inte träffat Hampus nästan alls och vi skulle ju ha ostkväll, Sanna? Nostalgikvällen framför datorerna, Eva...det skulle ju bli så mysigt. Vart tar tiden vägen? Jaja, ni får helt enkelt ta tag i det här! Jag sitter här nu och väntar på att ni ska ringa. Fast ring inte på mobilen- för den har My kastat i toaletten. Ring hem!
*undrar om det funkar att beordra*

Jag saknar att fika med syrran, Anna och Marie. Eller, ja. Vi fikar ju, fast sällan alla på en gång. Skärpning!

AnnaCarin är i norrland.
Jag är grymt sugen på att åka till Fiskebäckskil med Stefan och Johanna igen. Så himla god mat!
Sarah och Maria är det en evighet sen jag träffade. Måste få ut inbjudningar till dem IDAG.
Emma har inte heller fått sin inbjudning.
Karin och Vera har jag i alla fall hunnit träffa en del. Det är jag nöjd över:-)

Kommentarer
Postat av: ANNA

Gillar outfiten =) eller designen kanske ;)

Du kristin babbla om någon räk-kväll...typ nästa fredag?

PUSS



excellent....grr

2008-07-19 @ 16:37:11
Postat av: kristin

Fiin header!!! gillar´t skarpt =) ja en räkkväll.. fredag = löning så det verkar funka!

2008-07-19 @ 17:11:22
Postat av: Ac

Fin bild på dig och syrran.. Men hur fick du in den???

Ac e hemma hos mamsen.. Men kommer DEFINITIVT den 28:e.. Har ändrat så jag jobbar dag istället.. ska ordna pengarna på fredag .. Meee like!!!

2008-07-19 @ 18:50:36
Postat av: eld....

hmmmm.....sicka vänner man har;)....du vet att som min vän så skall du ta på dig gympaskorna och springa till skolgata när åskan kommer....eller?:)Jag har FAKTISKT börjat tycka om åskan lite....Bild kväll snart...kram

2008-07-19 @ 19:13:22
Postat av: M.J

Sweeet Jenny..!

JA gillar grönt =) o kort =)



Ja saknar MY!!!

2008-07-20 @ 15:58:31
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0