Älskade systrar

Jag, My och Alexander tog färgan över till Ramsvik igår... åt gott och hade det helt underbart. Alexander sa att det kändes som att åka utomlands:-) Senare åkte vi hem och kikade in till svärföräldrarna.

Idag har det varit alldeles galet varmt. Har inte kunnat gå en meter utan att svetten flödar! Idag tog vi i alla fall en lunch på Räkboden. Jag gillar det stället! Bra mat till bra priser och alltid trevlig personal!

Idag kom äntligen det jag väntat på så länge! Ska bli så roligt att få börja fixa.

Imorgon är det mys som gäller. Båttur till kärringön och 24 timmar enbart till att vara Jenny. My är hemma med Kristin och tjejerna. Hoppas att allt går bra och att My håller sig lugn, fin och odemonisk:-D

Sist, men inte minst...

Älskade syster
Vi är tillsammans
Skyddar varandra
mot allt ont
Du är mitt kött
Mitt blod
Vi hör ihop för alltid

Älskade syster

Vet du hur mycket
jag tycker om dig?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tydligen har jag inte gråtit klart än..... snyft....



TACK syster!



KRAM

2008-07-05 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0