Anna och Johannes har fått tillökning

Idag ringde Anna mig i full panik. Hon har fått hyresgäster... -eller rättare sagt- gäster (de är ej betalande). Jo, det är nämligen så att Anna har fått mjölbaggar i hennes skafferi... hehe! Hon rensar rent- de kommer tillbaka, hon damsuger- de kommer tillbaka, hon förgiftar- de kommer tillbaka... spännande att se vem som är envisast.
Förresten- undrar om hon har murpat klart?

Ikväll ska vi till Eat och äta mat. Det ska bli trevligt! Hoppas att jag är klar med överraskningen till dess.

Eva- Ingen fika idag. Har fullt upp med tidigare mening.

Vi tror att My har sagt sin första mening nu i dagarna. "Vad är det?" NEJ, jag tror inte att jag har ett superbarn. Bara en nypa mer begåvat än alla andras barn:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart är ens egna barn BÄST I HELA VÄRLDEN...det tycker nog alla föräldrar!

MEN.......MINA barn ÄR BÄST....hahahaha!

Kram Maja

2008-07-08 @ 18:36:07
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Ac

Näe, jag kommer nog inte fram till något.. Kanske för att jag e en funderare ??? Hihi.. Kram kram

2008-07-08 @ 22:51:49
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: Kristin

Creapy!!.. Marie jobbade tidigt på lördag... Men tänkte på pokerkvällen. Jag har en dag i kalender som passar utmärkt =) Jag ringer ikväll...



(duktigt på att skriva kommentarer e jag)

2008-07-10 @ 16:30:22
Postat av: eld....

Hmmm......när serveras de kaffe då????????? Kaffetarmen suger:)

2008-07-10 @ 17:18:48
Postat av: M.J

ja vill oxå dricka kaffe!

2008-07-10 @ 17:37:02
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: anna

JAG ÄR ENVISAST SÅKLART!



P.s skåpet har fått "lufta" sig med ajax i två dygn nu...

Nu kommer eldprovet....en skål med mjöl MITT på ena hyllan (mittenhyllan där det var flest äckliga små kryp (observera att jag menar små kryp inte småkryp!))

2008-07-11 @ 09:29:32
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0