Bad, bin och bränna

Ännu en härlig dag på stranden.
Årets första dopp också kan jag erkänna... lite kasst, men jag är en sådan stor badkruka. Ärligt talat så trodde jag faktiskt inte att jag skulle bada alls i år.

My sprang bort till en dam som låg några meter bort idag. Kastade sig på hennes mage och hon blev livrädd. Satte sig upp och skrek och då satte hon sig tydligen upp på en geting som stack henne. Då skämdes jag. Som tur var så var det Anna som höll i My, så jag kunde lugnt sätta mig ner och låtsas som ingenting:-)

Sen kom Emma ner med lite vätske påfyllning. Kul när man har vänner som kommer då och då, det gör strandbesöket ännu trevligare.

Nu ska jag fjäska lite med min man och se om jag kan kila iväg utan man och barn en sväng ikväll. Vad tror ni, kommer han släppa iväg mig? (Jag ställer en fråga det sista jag gör för att finta er till att svara på frågan och i och med det ge mig underbara kommentarer att läsa. Hoppas att ni går på det!)

Kommentarer
Postat av: M.J

vägrar kommentera inlägget !!

2008-07-31 @ 15:58:36
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

JAJAJAJAJA!!! Jag måste ha stöttning idag!

2008-07-31 @ 16:28:23
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Anna

Hey förresten, hur går det med veckoplaneringen?

2008-07-31 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0