En helt vanlig Lördag

Tack för all snälla kommentarer om den nya stilen på min blogg... jag kallar den "Sömmertier".
Jo, du Ac. Det kallas för hädder och det är enklet att fixa. Man programmerar den över giggabitterna till bloggen och sen är det klirrat. Lätt som en plätt:-)

Imorgon åker jag och Alexander till stugan i Bullaren. Det ska bli alldeles underbart att bara komma bort och vara med varandra. Köpa god mat och bara sitta och prata.

Klockan är nu 21.30, en alldeles vanlig Lördagkväll. Alexander ska strax iväg och jobba, jag sitter vid datorn, My sitter i trappen och äter på en stövel, det regnar utanför och allt bara är som det ska. Sådana här stunder måste man bara uppskatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0