En kopp te

Hej hej.
Nu har det varit några dagar utan varken promenader eller joggingturer... hostan håller i sig och kommer nog att göra det ett längre tag tror jag. I morse var det i alla fall helt underbart att ligga kvar i sängen. Det spöregnade och det låter så härligt när man ligger under ett varmt täcke.

Idag är det Bullaren som gäller. Vi åker väl inom ett par timmar, så att vi kommer dit lagom till lunch.
Kristin skulle ut på båttur med tjejerna idag (Karin, Gabbis och Christine). De skulle till Lagergrens tror jag och äta lunch. Hade varit så mysigt att följa med, men det får bli en annan dag.

Just nu är det en kopp te som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så trevligt!



P.s NÄR ÄR NI HEMMA?

2008-07-20 @ 10:46:44
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: kristin

Blev inge sjösportsgård.. dåligt väder antar jag.. men men jag har det mysigt här hemma!



Kom snart! Kram

2008-07-20 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0