Fobier

Igår natt förresten.
När jag ligger och muttrar känner jag hur något kilar upp för armen på mig. Tänder ljuset och slänger mig upp ur sängen, halvskrikandes. En sån knubbig äcklig spindel med typ betar stirrar tillbaka på mig.
Jag försöker få väckt Alexander, men han bara mumlar något om att släcka och somna om. (Jag har vid några tillfällen drömt om framför allt spindlar i sängen, men också myror och tro det eller ej den där "handen" i The Adams family. Alla drömmar med samma ändamål- att skada mig.)
Till slut fick jag i alla fall fart i Alexander, så att han kunde vakta inkräktaren medans jag gick och hämtade mina dödar-vertyg. Slutet gott- allting gott.

Lovade Alexander fika vid 11, så får sätta igång med sockerkaka... snabbt och enkelt:-)

Sen är det stranden som gäller:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

gode gud! Nu ligger du länkad på hunnebo.com...hoppas INTE du ligger bakom detta!!!

2008-07-24 @ 13:45:18
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: kristin

Ligger du länkad på hemsidan?? Status!!

Anna e du avis?? =))

2008-07-24 @ 20:44:37
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0