För gammal för efterfest

För 14 minuter sedan blev jag människa igen.
Jag har varit kass hela dagen... känns nästan som om jag hade varit ute igår. Skumt det där!

Jag har hunnit röja upp lite hemma och gort lite planer för ikväll. Grillning med järngänget- jag och My.
Syrran, Marie och Emma skulle till Eat och äta, men känner inte att jag klarar av det idag.

Alexander ringde för en liten stund sen och berättade att han och Seb sitter på en uteservering vid Stora Teatern och dricker en drink. Inte alls avundsjuk! Jag menar allvar, jag är verkligen inte alls avundsjuk- bara tanken gör mig illamående.

Hur coolt är det inte att berätta för polarna att man har en pool på terassen... skitcoolt, om man frågar mig- fast man får ju utelämna vissa detaljer.
Detta pysslar i alla fall My med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0