Full fräs i sotenäs:-)

Jag har inte skrivit på några dagar, och det beror på att jag har haft fullt upp. Har varit jättetrött i några dagar... nu när man har barn så kan minsta lilla "projekt" ta musten ur en helt. Två nätter på raken har jag nu i alla fall sovit bra och länge... och nu är jag mig själv igen.

Var och åt på Eat häromdagen när tröttheten slog till. Ni vet man har inget tålamod, frusen och allmänt håglös. I alla fall så åkte jag hem- själv- och tog en varmdusch, men insåg snabbt att jag var alldeles för trött. Då kom  jag på e n snilleblixt. Jag satte mig helt enkelt i Mys badbalja och badade/duschade. Fråga mig inte hur jag lyckades klämma mig ner.
Sista dagen av trötthet var igår. Vi skulle åka ut på sjön och jag kände att jag inte riktigt orkade, men hängde med ändå. Det slutade med att jag nästan stortjöt ute på holmarna, när en geting försökte sätta sig på min bikiniunderdel- mitt emellan benen- när jag skulle äta min melon. Då höll jag på att koka över... och så var det kallt också- ute på ön.

Idag- nya tag. 
Eva- no promenados för mig, men kaffe hade varit gott. Har inte fikat på såå länge. Idag kan bli svårt att hinna med, men var gör du på måndag?

Just nu springer min dotter runt nakenfis i lägenheten. Jösses, vad mycket energi hon måste göra av med. Hon håller igång hela tiden. Tack vare all denna energiåtgång så börjar sömnen att fungera som den ska. Hon sover ofta hela nätterna, det sista sover hon 3 timmar mitt på dagen och somnar ändå som en stock vid 19.30. PEPPAR PEPPAR, TA I TRÄ.


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du börjar bli dig själv igen=)

Hoppas du får en underbar dag i dag!

Kram Maja

2008-07-11 @ 11:21:44
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: M.J

D kanske e nu du har ork o höra av dej som vanligt igen..

Hmmpf, e lite Jenny tomt här på bygden, (elle ja) framförallt i min närvaro!!



Pöss

2008-07-11 @ 12:32:10
Postat av: eld....

kaffe skulle sitta fint på måndag förmiddag:)

2008-07-11 @ 17:33:39
Postat av: M.J

Ja tycks inte längre ha några vänner...

Men ja ska ut.. Hoppas ja!!

2008-07-14 @ 13:11:12
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0