Hej och hå

Då var det torsdag!
Idag var vi nere en sväng på Bella och smakade lite viner med Jörgen och Sofia. De skulle testa vinmenyn inför bröllopet. Jättemysigt!
Träffade även Jossan med den fina magen:-) Snart är det dags!!!

Fikade även på norskens idag med järngänget:-) Kul som vanligt!

Har ännu inte fått ut alla inbjudningar inför kalaset, men imorgon tänkte jag att jag skulle få ut resten. Hoppas att många av er kan komma... det kommer att bli RÖJ, kan jag lova. Jag gör ju en hel del av det röjet... resten litar jag på att alla mina inbjudna gör. Ingen av dem brukar hålla igen på något!! Hehe!

Kommentarer
Postat av: kristin

det kan du lita på!!! Längtar till PARTY!!

2008-07-18 @ 16:01:05
Postat av: Miiiii

Partypeople!!!!



Já har nu önskat ledigt den 29/7, då ja antagligen inte kommer va människa dan efter =) hehe

2008-07-18 @ 16:48:00
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0