Hej

Helgen har varit super.
 
På Lördagen åkte jag och Alexander tillsammans med Johanna och Stefan till Kärringön. Vi hade en superschysst båt som var lagom på alla håll och kanter. En sådan båt kan jag tänka mig- när vi vunnit på lotto:-)
Kvällen bestod av snack, god mat, god dryck och suveränt sällskap. Några roliga senarios hände som Johanna, jag, Alexander och Stefan skrattade gott åt när vi åkte hem dagen efteråt:-D

Igår var en lugn dag. Jag och Alexander slappade mest hela dagen. Tittade på tv och lekte med My. Saknade henne verkligen i lördags!
Både My och jag har en förkärlek till att bygga borgar. Det är verkligen kul nu när hon börjar uppskatta det. För ett halvår sedan förstod hon inte alls tjusningen i det hela, utan då fick jag själv osmidigt rulla runt bland alla kuddar, stolar och parasoll.
En annan favourit nu är kurragömma och jage. Jag tycker att det är lika kul som hon- enda kruxet är att mina knän gör så förbaskat ont efter ett tag.

Jaja, nu idag- ny dag! Måndag. Inget jobb för mig ikväll... ingen som kan passa My, så jag får vara hemma. Vad händer då? Antagligen ingenting, lite film och lite pyssel.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jage e ju så kul OCH kurragömma för den delen..! Mys e underbar.. hehe skulle vilja se din rulla runt där alldeles själv bland kuddarna... hihi



Ikväll blir det Eat!

2008-07-08 @ 12:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0