Mamma fixar

Godmorgon.

Jag har under ett tag pratat om att försöka ändra Mys sovrutiner... med det menas att försöka få upp henne tidigare på morgonen och då även lägga henne tidigare på kvällen.
Jag har inte behövt göra ett skvatt.
Lördagen den 19 Juli, ansåg My själv att det fick vara nog med sovmorgnar för sina föräldrar. Sen den dagen har hon vaknat galet tidigt. Jag är ingen morgonmänniska, men jag gillar att komma upp tidigt... och kvällarna är ju himmelska.

Jag har även ett problem som jag tänkte ta upp.
Min outfit tills på måndag- den där ursnygga som passar mig perfekt...Min kropp får inte riktigt plats. Den svenska sommaren får alltid min kropp att expandera, samma sak varje sommar år efter år.
Men jag har en idé.
För att outfiten ska kunna passa måste jag gå ner 5,8 kg. Och jag är ju inte dum i huvudet, utan förstår själv att det inte kommer att funka bara genom att äta snålt.
Lyssna på det här.
En natt uppe i Mjövattnet- utomhus. Enligt mina beräkningar så kommer mygg och knott under natten få bort 3 kg och resten tar bromsarna på morgonkvisten. Kl 10.30, Jenny åker hem fit som f*n... eller??!!

Kommentarer
Postat av: Erika

För bromsarna är stora som kråkor i Mjövattnet. Jag lovar.

2008-07-23 @ 08:44:32
Postat av: Jenny

Kanske till och med att jag går ned mer än beräknat då. håller tummarna

2008-07-23 @ 09:32:49
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0