My vs mamma & pappa

Striden är över.
Vi tyckte att My skulle sova, hon höll inte med.
Det blev många tårar, en hel del skrik och sura miner- med nu är det äntligen över.
My vann.

My springer runt och leker, jag sitter och äter en knäckemacka med Kalles på. Jäkligt god den här extra välrökta kaviaren. En lustig sak hände nyss-
Ni vet när man ligger på gräset och tittar upp på molnen och man tycker att de föreställer olika saker. Jag tyckte precis att kaviaren som jag pressade ut på macken bildade meningen "du är en skam för alla föräldrar jorden runt, ditt slöa mähä", märkligt, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ledsen för innan att jag inte kunde ta Mysan :(

Nu finns det iaf fikabröd om du vill ha :)

2008-07-30 @ 22:30:34
Postat av: M.J

LÄNGE LEVE MYSAN!!!

2008-07-30 @ 22:41:25
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallå eller??!!

Vem sida står ni på egentligen??!!

Jaja, det är ni som får plocka upp spillrorna av mig imorgon:-)

2008-07-30 @ 22:46:05
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0