Stanna upp och njut dagen

Nu tänker jag ge mig själv 20 minuters ro för att insupa min födelsedag.
Jag och My har städat och lekt omvartannat hela dagen. Även idag blev det poolbad ute på balkongen... hon älskar verkligen det:-) Så fort hon ser att balkongdörren är uppe så skyndar hon ut och sätter sig i poolen... även fast den ligger upp och ned:-)

Nu ska jag snart in i duschen och piffa upp mig. Har en kul liten frisyr som jag kommer att testa ikväll. Har övningsfriserat den ett par gånger innan, så hoppas att det blir lika bra nu:-). 1/3 kommer att tycka att den är cool, resten kommer att tycka att den är urlöjlig:-) ... för mig gör det detsamma, kul att folk gillar den, ännu roligare om man får retas lite:-D

Glömde berätta att jag fick två jättevackra soppterriner av mamma, pappa, Göran och Birgitta igår. Plus det så fick jag presentkort på Solliden. Tack så himla mycket!!
Allt kommer verkligen att användas flitigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0