Tack John Blund för skottkärran med sömn

Klockan är 22.49.
My sover.
Testade en ny metod.
Satte henne mellan mina ben i sängen. Väl tillbakalutad. Sen satte jag jag på Pokermiljonen på datorn. Vem säger att man inte kan förena nytta med nöje?
Så för att summera. My vann första omgången, sen så riggade jag denna genialiska fälla... moa haha.

Jag ser framför mig syrran i Stockholm.
Sittandes, imorgon bitti, framför datorn och skakar på huvudet(ja, samtidigt som hon läser mina 18 nya blogginlägg). Med en blick som säger "Herre, har hon inget annat för sig än att sitta vid den där bloggen":-). 
Jag svarar;
Jovisst, jag har massor med saker att göra... jag skiter helt enkelt i att göra det, en ny grej som jag testat- funkar sketbra!:-D 

Kommentarer
Postat av: Erika

"Syrran" - en får tacke... eller är det Kristin som är på besök i Stockholm?



Kram Erika (som förresten är i Umeå :-))

2008-07-31 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0