*host host*

Idag vaknade jag åter igen av den j**la hostan. Även fasten att jag inte kom i säng förrens vid 05 tiden på morgonen, så var relavivt pigg. Ingen idé att slappa... dagen hade mycket att erbjuda mig.

Vid 11.30 åkte jag och Kristin in till Torp för att handla. Jag hittade ett par u n d e r b a r a skor på Bianco. Jag älskar dem... ni som kommer på kalaset på måndag kommer att få se dem live då. De kommer att höra till min outfit:-)
Sen hittade jag några linnen och lite smink.

När vi kom hem var det latte på norskens som gällde. På vägen dit kom vi att tänka på en sak... "Hur onyttig är en latte?". Jag läste på en sådan dietsida på internet en gång att om man dricker en latte om dagen i ett helt år, så går man upp 6 kg???!!! Fast det är inte ens latte jag dricker- utan en (himmelsk skänk från ovan-god) latte med typ maaassa socker. När jag kom fram till disken så kunde jag dock inte förmå mig att beställa något annat än min älskade latte, men jag har insett en viktig grej... Det är att det inte är för min monstruösa aptit som jag går upp i vikt- utan det är den förrädiska lattens fel... Grrr!
Så nu- i fortsättningen- kan jag vara mig själv på kvällarna.
Frustandes, grön och med söndertrasad T-shirt så kan hulken fläcka upp kylskåpsdörren, utan dåligt samvete.
INGA PROBLEM, NOLL BEKYMMER...
 jag drack ju faktiskt inte den där latten.

Kommentarer
Postat av: kristin

hahaha... förrädiska lattens fel...hihi!skorna e supersnygga. kan jag låna på bröllopet??



=)



Godnatt!

2008-07-22 @ 22:08:16
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: M.J

Haha.. Ja BOKSTAVLIGEN älskar din humor....

2008-07-23 @ 00:04:52
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0