Det är efterfest på Sveas balkong

Jag Alexander och My tog en sväng i samhället igår kväll. Middag på Kanten och sen vidare för Kaffe på Eat. Tjejerna på Eat är alltid lika glada, det är en skön stämning när man kommer dit. Gabbis- en av servitriserna, och god vän- brukar alltid leka lite med My, så att jag och Alexander kan få lite lugn och ro. Det är verkligen guld värt!
På tillbaka vägen kikade vi in på Hummerkrogen som hade två gästkockar i köket. :-D

Sen var det efterfest på Svea.
Tjo, tjim och höga skratt. Massa olika lekar och hög musik... ända fram till 06.30 på morgonen.
Det enda kruxiga var att vi inte var med.
Alexander sov i och för sig djupt hela natten, men jag låg vaken, My vaknade från och till. Grrr, jag var arg. Muttrandes och puttrandes låg jag inne i sängen med armarna i kors, som en gammal gubbe med ihopsnörpen mun.
Dock så är jag alldeles för feg/lat att göra något åt det.
Hade jag gått ut och sagt till dem, så hade de varit tysta utan problem.
Men inte- jag ligger hellre vaken!

Kommentarer
Postat av: kristin

Stå på dig!

2008-07-24 @ 17:01:42
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0