Lille Hampus dop

Jag vaknade i morse av att My grinade. När jag kommer till hennes säng ser jag att hon har tagit av sig blöjan och kissat i sängen... hm! Tar upp henne ur sängen och sätter igäng med att bädda rent och sätta igång tvättmaskinen mm. När jag väl är klar kommer jag ut i köket. "F*N också" tänker jag, My sitter och leker med sitt eget bajs... och det är överallt! Mina skor, Alexanders väska, 85% av golvytan, trappan, stolarna, spegeln osv.
Jaja, godmorgon på er också!

Idag är det först lille Hampus dop som står på schemat. En väldans söt liten knodd, som sist jag såg honom liknade en liten seglare med sina små kläder.

Sen är det en liten födelsedags picnic som gäller. Bara familjen och mys nere vid hästedalen. Kanske första doppet ikväll?

Kommentarer
Postat av: M.J

Imorrn äre Måndag !!!!!!!!!!!! Yeahhhh

2008-07-27 @ 20:34:16
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0