Spionage i parken

Jaha, då blev man blåst på åskan idag med. Surt!
Jag och My satt i parken och myste (Såg Vera, Seb, Monica, Vidar och Vincent förresten) (men ni såg inte mig). Det var då jag hörde den- åskan. Packade ihop grejerna- fort och lätt, sen kilade jag hem och kastade mig i sängen och bara väntade på att åskan skulle börja dundra. Väntade och väntade och till slut hade både jag och My tröttnat. Kikade ut genom fönstret och då var allt borta- ingen åska, inga mörka moln inte ens en sketen regndroppe kunde morsan jord trycka ut.:-(
Jaja, Jenny- den som väntar på något gott...

My gick och lade sig tidigt idag. Alexander tittar på tv. Vad ska jag göra då? Känner för att hitta på något, ett projekt typ. Herre, vilken snilleblixt. Jag ska skaffa mig ett projekt. Hinner inte blogga mer... just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0