Mina vänner- ni är bäst

Tack alla vänner för en underbar kväll.
Jag hade så himla roligt- ni gjorde verkligen min dag!!



Efter Gästis träffade jag på några vänner som drog ihop till efterfest.
*en observation
För några år sedan var det väl nästan aldrig några efterfester. Nu däremot två stycken på bara några få dagar. Jisses! Har tiderna förändrats eller är det bara jag som är så rackarns rolig att ha med på efterfest?*
I alla fall så hade ju det varit jättetrevligt, men efter senaste rysaren så kände jag ingen tvekan när jag svarade nej.

Bortsett från en lite rörig lägenhet så är allt tillbaka till normalt igen. Klockan 10 imorse kom babyleveransen och efter det var det full rulle. Nu tar My sin tupplur och då tänkte jag kila ut i solen och få mig lite färg på min halvbleka lekamen.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: M.J

TACK TACK TACK för ett underbart o välplanerat kalas med god mat o GODA vänner...



Ja har så många kort som ja vill lägga ut.. så många så många, men kommer göra MÅNGA inlägg med olika grejer av allt...



Hoppas ja lyckas pussla ihop d..



Återigen.. TACK till dej OCH Acka...



Puss

2008-07-29 @ 12:54:27
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: kristin

TACK. Hade så roligt!! Verkligen Lyckad fest! Ska man ut idag tro?? tål att tänkas på!

2008-07-29 @ 14:25:24
Postat av: Ac

TACK TACK TACK... Länge sedan jag hade sååå skoj :=)

Och Fröken fahlgren var ju med ända till slutet till och med... asgarv

Fler sådana fester TACK!!!!

2008-07-29 @ 15:56:11
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: Anna

TACK FÖR EN GRYYYYM KVÄLL!! Jag hade verkligen såå kul!



Puss



p.s Inge småland idag...Johannes ligger hemma med feber och halsont =(



Kaffe? d.s

2008-07-29 @ 16:01:36
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Maria

TACK för en underbart rolig kväll Jenny och Acka!

Jag hade skitkul och det var längesen en hel kväll var såååååå lyckad som i går=)

Tack än en gång!

Kram Maja

2008-07-29 @ 17:32:32
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0